כרטיסים לקרנבל, העברות וטיפים

כרטיסים לקרנבל, העברות וטיפים

בעמוד זה תוכלו לקבל מידע אודות חגיגות הקרנבל בריו ובסלבדור, הסבר על הכרטיסים לקרנבל, טיפים, דרכי הגעה וכללי זהירות בזמן הקרנבל

תאריכי קרנבל 2022

ריו דה ז׳ניירו 25/02 - 01/03
מצעד המנצחות - 05/03
סלבדור 24/03 - 01/03 

הקרנבל בריו ומצעד המנצחות - תחרות בין בתי הספר לסמבה הטובים בעולם

הקרנבל בריו הוא מסיבת סמבה אשר נחגגת בכל פינה בעיר, אך במרכז הקרנבל ישנו מופע הסמבה המפורסם ב"סמבדרומו". רוב המסיבות ברחוב הן חינם, כמו בסלבדור, אך מופע הסמבה המרכזי הנערך בכל ערב דורש קנייה של כרטיס מראש. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם למיקום באיצטדיון ומידת הביקוש ליציע מסוים. המופע נמשך כל ערב בסביבות 6 שעות והימים המבוקשים ביותר הם הימים השלישי והרביעי לקרנבל אז מתחרים 12 בתי הספר הטובים ביותר בריו דה ז'ניירו. כל בית ספר לסמבה עורך הופעה של עד שעה בה הוא עובר מסלול של כמעט קילומטר לאורך האצטדיון. 


כרטיסים לקרנבל בריו דה ז׳ניירו

ברזילאו טיולים הינה הנציגה של ריו טיקטס בישראל, אתר מכירות כרטיסים און ליין המתמחה במכירת כרטיסים לקרנבל לתיירים מכל העולם. ניתן לרכוש כרטיסים לכל היציעים כולל תאי הצפייה הקדמיים, תחפושות לקרנבל, ומרפסות VIP 

מוזמנים להיכנס לאתר בעברית, ולכל שאלה לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר או בווטס אפ ישירות 

https://rio-tickets.com/he

הסבר על סוגי היציעים בסמבודרומו

Grandstand
אלו הם היציעים העליונים באיצטדיון שהינם למעשה בטונאדות ללא מקום ישיבה מסומן (כמו בקיסריה). יציעים אלה הם בעלי המחיר הנמוך ביותר בסמבדרומו. המיקום הגבוה מאפשר תצפית על כל המצעד ועל כל בית ספר לסמבה כקבוצה. ביציעי ה-Grandstand אתם יכולים לבחור אם לשבת למעלה או למטה, לעלות ולרדת בתוך היציע. ירידה לכיוון המצעד תאפשר תצפית קרובה יותר על התלבושות הרווגוניות והמושקעות, על הרקדנים ועל ריקודי הסמבה. רוב האנשים ביציעים אלה עומדים, מריעים ורוקדים.
היציעים היקרים ביותר ב-Grandstand הם 4 עד 11 כיוון שהם המרכזיים ביותר.
בשונה משאר יציעי ה-Grandstand יציע מספר 9 התיירותי הוא היחידי שבו כן יש מקומות ישיבה מסומנים והוא גם יקר יותר.
יציע מספר 4 נמצא יחסית במרכז האיצטדיון והוא מומלץ כי הוא במחיר מאוד אטרקטיבי.
שימו לב! יציעים 12 ו-13 ב-Grandstand אינם מומלצים בכלל! אלה יציעים הממוקמים ממש בסוף האיצטדיון והתצפית מהם ממש מוגבלת(אנו לא מוכרים כרטיסים ליציעים אלה).

Allocated Chairs (מושבים מסומנים)
יציע 12 בלבד ובו מקומות מסומנים. היציע נמצאא מתחת ליציעי ה-Grandstand ולמרות שהוא בסוף האיצטדיון, הראות ממנו טובה יותר שכן הכסאות מופנים כלפי הבמה. 

אופציה טובה למי שרוצה להיות יותר קרוב למצעד ולראות את הפרטים הקטנים!


מיקום
הסמבדרומו ממוקם "במקום הלידה" של הסמבה. הוא מתחיל ב- Avenida Presidente Vargas, ליד Praca Quinze, ונגמר ב- Rua Frei Caneca. הריבוע הגדול בסוף הסמבדרומו נקרא "Apotheosis Square". השדרה בתוך האיצטדיון בה עובר המצעד הינה באורך של 700 מ'.


איך להגיע לסמבדרומו

במטרו
בזמן הקרנבל המטרו עובד ללא הפסקה. המרחק מהתחנה לאיצטדיון הוא בסביבות 30 דקות הליכה.
הירידה מהמטרו תלויה במיקום שלכם באיצטדיון (האיצטדיון מחולק ליציעים זוגיים מול אי-זוגיים ואין בינהם מעבר).

אם אתם ביציע זוגי

רדו בתחנת "Praca Onze". כאשר אתם מחוץ לתחנה תפנו ימינה ואז שוב ימינה והמשיכו ללכת ישר עד שתגיעו לאיצטדיון.
אם אתם ביציע אי-זוגי

רדו בתחנת "Central", המשיכו ללכת אחרי ההמון עד שתגיעו לסמבדרומו.

במונית
הכי מומלץ לתפוס מונית ברחוב. מחירי המוניות בזמן הקרנבל גבוהים יותר משאר ימות השנה.
המוניות מורידות במרחק סביר משערי האיצטדיון. תאמרו לנהג מראש את מספר היציע ותסכמו על מחיר.


בטיחות
הסמבדרומו הינו כנראה המקום הבטוח ביותר בקרנבל בריו. המקום עמוס סלבריטאים, פוליטיקאים ואנשים חשובים אחרים ולכן מוקף בגדרות ענקיות שלא ניתן לעבור ללא בידוק.
מחוץ לסמבדרומו זהו כבר סיפור אחר. באזור האיצטדיון ישנן מספר פאבלות ולכן יש להיות זהירים ועירניים. מומלץ בחזרה מהסמבדרומו לתפוס מונית, להשתדל ללכת בקבוצות גדולות ולהימנע מהליכות ארוכות באזור.


הקרנבל בסלבדור - מסיבת הרחוב הגדולה בעולם

ספר השיאים של גינס הכתיר את הקרנבל בסלבדור כחגיגות ההמוניות הגדולות ביותר בעולם! למעלה מ-4 מליון איש יוצאים כל ערב למסיבת הרחוב, כשלמעלה ממליון מהם מגיעים מכל רחבי ברזיל והעולם. לקרנבל שלושה סיבובים בהם מופיעים טובי הזמרים, הדי.ג'יי ולהקות מברזיל ומהעולם על גבי משאיות שעושות את דרכן בין מליוני החוגגים, כשמסביב לכל משאית יש אזור סגור לאלו שקנו כרטיס לאזור זה.
אותו "כרטיס" מגיע בצורת חולצה או לבוש אותו יש לרכוש מראש. אופציה נוספת ומאוד מומלצת היא לקנות כרטיס למרפסות המתצפתות על כל המסיבות ברחוב. אופציה חינמית היא להיות "פופקורן" כמו שהמקומיים קוראים לכל אלו שאין להם כרטיס לכלום ופשוט עוברים בין כל המסיבות וחופשיים ברחוב.