טבע פראי בפנתנאל

החבילה מיוחדת לאלו הרוצים להגיע עמוק אל האיזורים הנידחים בברזיל להכיר את הפנתנאל. הפנתנאל זהו כינוי לאיזור הביצות הגדול בעולם,מלאת טבע פראי ומספר הבעלי חיים הגבוה בעולם.  מיועד למטיילים  בעלי החשק והאהבה לצפות בחיי הפרא ללא הפסק ולהכיר עוד סוגים ועוד מינים של גן העדן ולכל חובבי הטבע. החבילה כוללת איסוף מקמפו גרנדה ונסיעה אל הפוסאדה הממוקמת בלב הפנתנאל ומשמשת אותנו כבסיס הטיולים שלנו בימים הקרובים, ממנה נצא למגוון טיולים במרחבי הפנתנאל, לעיתים ממש כמו "פאנטאניירו" (הכינוי לבני המקום)
היום הראשון: סיור היכרות עם האזור 
את היום הראשון ניתן להתחיל באיסוף מקמפו גראנדה או מהעיירה בוניטו. נציגי הפוסדה או נהג פרטי יאסוף אותנו אל הפוסאדה שם נבלה את הימים הקרובים. עם ההגעה ולאחר התארגנות וקבלת פנים נצא לסיור ראשון.
ספארי פנורמי- טיול זה נמשך כשלוש שעות בו ניסע במכוניות ספארי נוחות לאורך ולרוחב האזור. נראה את שדות התירס הגדולים שבאזור, יערות ועדרי הפרות. החקלאים המקומיים ידועים בהכרותם עם האדמה הפוריה שהפכה את האזור לחלק חקלאי חשוב בברזיל. בטיול הזה נוכל לראשונה להכיר גם את חיות האזור; האיילים, התנינים, אלפי סוגי ציפורים ואולי אם יהיה לנו מזל גם דב נמלים ויגואר. נצא להליכה על גשר אשר יוביל אותנו אל תוך הטבע ( אלו אשר מגיעים בשעה מאוחרת יצאו לטיול ביום שלמחרת).
לאחר הטיול נחזור אל הפוסאדה לארוחת ערב שלאחריה נצא לסיור הלילי. הלילה הוא זמן הצייד של רבות מן החיות. זאבים, צבאים, טפירים, ינשופים ודב נמלים הם רק חלק מהחיות אשר נוכל לחזות בפעילותיהן הליליות ולגלות לאן הן אוהבות "לצאת".

היום השני: זריחה בפנתנאל
עם הזריחה נצא לראות איך מתחלפים להם חיי הלילה באלו של היום, אילו חיות מנצלות את זה לטובתן והיכן. לאחר הסיור נחזור אל הפוסאדה אל ארוחת הבוקר ומנוחה לקראת הפעילות שיש לנו היום. 
בסיור הצהריים נצא לשייט בסירה קטנה באיזור סאו דומינגוס - זרוע של נהר מירנדה. בסיור זה נצפה בציפורים הגרות על גדות נהרות כגון שלדג, קורמורנים, נצים ועוד רבים אחרים. נאתר תנינים שלעתים קרובות מגיעים די קרוב ועם קצת מזל, לוטרות באמצע עבודתן. את הסיור נקנח בדייג ספורט של דגי פיראנה.
הסיור מתקיים במהלך העונה הרטובה. בשאר השנה (יוני עד אוקטובר), ניתן לצאת לטרקים באזור Riparian של Corixo.
עם ערב נצא לצפות בעולם הציפורים המופלא של הפנתאל. למעלה מ-350 מינים שונים של ציפורים כבר התגלו וחיים באזור, חלקם נודידים וחלקם התאהבו במקום ולכן לא רוצים לעזוב תוך שהם מנצלים את שטחי המרעה לטובתם, את טרסות האורז והביצות. נחזה בתוכים צבעוניים ורעשניים ובציפורים מדהימות ורווגוניות מהסוג שקיים רק בפנתנאל.

היום השלישי: שייט ורכיבה על סוסים
הבוקר נצא על סירת קאנו בשייט שקט אותו ננצל לתצפת ואף לתפוס חיות אשר בדרך כלל מתרחקות מרעש המנוע של סירות גדולות. נשייט בין דגי פירנאה ונחשי מים. תנינים אמיצים יעיזו להתקרב אלינו עד כמעט מרחק נגיעה. 
לאחר מנוחת וארוחת הצהריים נצא להכיר את האזור מזוית קצת אחרת; על סוסים. הסוסים מאומנים היטב וכשירים להרכיב גם את מי שלא רכב מעולם, הם מכירים כל סדק וכל שלולית באזור ואיתם נוכל לחוות את חיי הסוואנה האולטימטיביים. נצפה בארמדילים, צבאים, אמו וכמובן אלפי מיני ציפורים.
את סיור הערב שלנו נקדיש לצפיה ביגוארים. החיות המרהיבות ביופיין פעילות יותר לקראת הלילה אז זוהי שעת הציד שלהן. הפאנטנאל הוא אחד מביתם האחרונים של החיות הללו הנמצאות על סף הכחדה. הודות לחוקרים מקומיים ולטיפוח פרוייקטים לשימורם היגוארים מצליחים לחיות בפנתנאל ואף מספרם גדל. הטיול מלווה במומחים מקומיים לצפייה ולחיי היגוארים האיזוריים.

היום הרביעי: מפגש עם המקומיים ופרידה מהפנתנאל
סיור בוקר אחרון לסיכום השהות שלנו כאן ובו ניפגש עם קהילות מקומיות ונחלוף על כל האיזורים בהם טיילנו וגילינו את עולם הטבע בשיאו. 
לאחר הסיור ניסע חזרה אל הציוויליזציה ולשדה התעופה לאחר חוויה מיוחדת במינה וביקור בארץ הפרא של הפנתנאל.
מחיר הטיול כולל

• מדריך מקומי- "פאנטניירו" הדובר אנגלית או מלווה במתרגם
• לינה על בסיס פנסיון מלא- 3 ארוחות מלאות, ואספקת מים שוטפת
• איסוף מהשדה תעופה וחזרה אל השדה (נתון לשעת הנחיתה- ייתכן שיהיה צריך ללון לילה במלון בעיר בתשלום נוסף)
• 3 סיורים ביום, כל אחד בן לפחות שעתיים (הנהלת הפוסאדה יכולה לשנות מסלול לפי ראות עיניה)

המחיר אינו כולל

• תשר למדריך המקומי
• שתייה שאינה מים
• סיורים נוספים אשר לעיתים אפשריים מעבר לשלושת הסיורים היומיים
• חיסונים מכל סוג שהוא (מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה)
• ביטוח נוסעים- מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לפני הנסיעה לחו"ל
• כל מה שאינו מופע המחיר כולל
מחיר החבילה תלוי ברמת הלינה ובתאריכים המבוקשים - אנא התייעצו עימנו לגבי זמינות ומחירים.






צרו קשר - נשמח לעזור לכם ולעמוד לשירותכם בכל נושא

לילות

3

ימים

4